6 березня 2025 року в КЗ "ДНЗ №26 ВМР" відбулась педагогічна рада на тему: «Розвиток фінансової та економічної грамотності дошкільників у контексті освіти для сталого розвитку: міжнародний досвід та українська практика»

Порядок денний:

1. Виконання рішень попередньої педради /Аналіз/

Завідувач Короленко Ю.І.

2. Ключові компетентності розвитку соціально-фінансової освіти дітей відповідно до Базового компонента дошкільної освіти / Інформаційний дайджест/

Вихователь-методист Романюк Н.А.

3. Економічне виховання дітей дошкільного віку в умовах освіти для сталого розвитку / Методична Platforma/

Вихователь-методист Куліш Н.В.

4. Роль педагога в процесі формування економічної культури та фінансової грамотності у дошкільників / Педагогічні знахідки/

Вихователь Стьобало Р.А.

5. Використання інтерактивної дошки у процесі розвитку фінансової та економічної грамотності дітей / Інтерактивний показ/

Вихователь Дремлюга І.М.

6. Упровадження програми «Афлатот» - один із шляхів формування у дітей старшого дошкільного віку соціальної та фінансової грамотності /Обмін досвідом/

Вихователь Савчук В.М.

7. «Маленькі таємниці великої економіки»- дидактичні ігри з економічного виховання /Інтерактивна виставка економічних ігор/

Вихователь Іванчук В.В.

8. Результати тематичного вивчення «Стан роботи педагогічного колективу з формування економічного виховання дітей дошкільного віку відповідно до вимог БКДО» /Довідка за наслідками перевірки/

Вихователь- методист Романюк Н.А.

9. Обговорення і затвердження Положення про запровадження інструментів індексу інклюзії для самооцінювання закладу з питань інклюзивного освітнього середовища.

Завідувач Короленко Ю.І.

10. Проєкт рішення педагогічної ради /Голосування/

Педагоги ЗДО

РІШЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ РАДИ

  1. Затвердити Положення про запровадження інструментів індексу інклюзії для самооцінювання КЗ «ДНЗ № 26 ВМР» з питань інклюзивного освітнього середовища.
  2. Вихователям дошкільних груп:
    1. Розвивати ключові компетентності соціально-фінансової освіти дітей відповідно до Базового компоненту дошкільної освіти.

Постійно

    1. Продовжувати втілювати завдання Освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина» щодо виховання основ економічної культури.

Постійно

    1. Під час планування життєдіяльності дошкільників урізноманітнювати форми роботи щодо економічного розвитку шляхом упровадження нетрадиційних та інноваційних методів і прийомів.

Постійно

    1. Здійснювати інтеграцію завдань з економічного виховання в різні види діяльності дошкільників.

Постійно

  1. Вихователям всіх вікових груп:
    1. Поповнювати зміст предметно-розвивального середовища дидактичними іграми, що сприяють економічному розвитку дошкільників.

до 10.08.2025

    1. Цілеспрямовано організовувати просвітницьку роботу серед батьків з питання економічного виховання дітей дошкільного віку.

Постійно

Налаштування доступності
Налаштування контрасту
Розмір шрифту
Міжбуквенний інтервал
Міжстрочний інтервал
Зображення
Шрифт
Скинути налаштування