- Змістове наповнення роботи закладу дошкільної освіти на 2024-2025 навчальний рік
-
Враховуючи аналіз освітньої і методичної роботи у 2023/2024 н.р., враховуючи досягнення і перспективи розвитку ЗДО, зусилля педагогічного колективу закладу буде спрямовано на розв’язання науково-методичної проблеми: Удосконалення роботи педагогічного колективу щодо надання дітям якісної дошкільної освіти із забезпеченням компетентнісного та ціннісного розвитку дитини в умовах комфортного освітнього середовища на засадах впровадження сучасних інноваційних технологій та педагогіки партнерства.
Педагогічний колектив визначає такі пріоритетні завдання на 2024– 2025 навчальний рік:
-
1. Зміцнення та збереження духовного здоров’я дошкільників засобами народно-прикладного мистецтва.
-
2. Забезпечення розвитку мистецької культури, творчих і художньо-естетичних здібностей в процесі самостійної та творчої реалізації дітей через театралізовану діяльність.
-
3. Впровадження сучасних технологій соціально-фінансової та економічної освіти дошкільників у межах міжнародного суспільного руху – освіта для сталого розвитку.
-
4. Продовження розбудови Внутрішньої системи забезпечення якості освіти.
-
Цільові орієнтири ЗДО:
-
Зміцнення та збереження духовного здоров’я дошкільників шляхом ознайомлення з народно-прикладним мистецтвом.
-
Забезпечення різнобічного розвитку особистості дитини шляхом виявлення задатків, нахилів, здібностей, ранньої обдарованості.
-
Забезпечення рівних можливостей та умов для розвитку, навчання, виховання дітей з особливими освітніми потребами.
-
Ознайомлення з традиціями, національною культурою.
-
Шляхи реалізації завдань:
-
Особистісно-орієнтований підхід до кожного вихованця.
-
Забезпечення наступності дошкільної та початкової ланок освіти.
-
Орієнтовне перспективно-календарне тематичне планування.
-
Організація розвивального середовища.
-
Інтеграція різних видів діяльності.
-
Використання освітніх технологій.
-
Співпраця з родинами вихованців.
-
Сучасні підходи до управління ЗДО.
-
Розбудова внутрішньої системи якості освіти.
-
Розширення можливостей професійної самореалізації.
-
Підвищення ступеня відкритості висвітлення діяльності педагогічного колективу.
-
Додаткове залучення бюджетного та позабюджетного джерел фінансування.
-
Впровадження в освітній процес інноваційних та інтерактивно-комунікаційних технологій.
-
Цілісний розвиток дитини як особистості.
-
Перехід від педагогіки вимог до педагогіки партнерства.