1. Змістове наповнення роботи закладу дошкільної освіти на 2024-2025 навчальний рік
  2. Враховуючи аналіз освітньої і методичної роботи у 2023/2024 н.р., враховуючи досягнення і перспективи розвитку ЗДО, зусилля педагогічного колективу закладу буде спрямовано на розв’язання науково-методичної проблеми: Удосконалення роботи педагогічного колективу щодо надання дітям якісної дошкільної освіти із забезпеченням компетентнісного та ціннісного розвитку дитини в умовах комфортного освітнього середовища на засадах впровадження сучасних інноваційних технологій та педагогіки партнерства.

    Педагогічний колектив визначає такі пріоритетні завдання на 2024– 2025 навчальний рік:

  3. 1. Зміцнення та збереження духовного здоров’я дошкільників засобами народно-прикладного мистецтва.

  4. 2. Забезпечення розвитку мистецької культури, творчих і художньо-естетичних здібностей в процесі самостійної та творчої реалізації дітей через театралізовану діяльність.

  5. 3. Впровадження сучасних технологій соціально-фінансової та економічної освіти дошкільників у межах міжнародного суспільного руху – освіта для сталого розвитку.

  6. 4. Продовження розбудови Внутрішньої системи забезпечення якості освіти.

  1. Цільові орієнтири ЗДО:

  2. Зміцнення та збереження духовного здоров’я дошкільників шляхом ознайомлення з народно-прикладним мистецтвом.

  3. Забезпечення різнобічного розвитку особистості дитини шляхом виявлення задатків, нахилів, здібностей, ранньої обдарованості.

  4. Забезпечення рівних можливостей та умов для розвитку, навчання, виховання дітей з особливими освітніми потребами.

  5. Ознайомлення з традиціями, національною культурою.

  6. Шляхи реалізації завдань:

  7. Особистісно-орієнтований підхід до кожного вихованця.

  8. Забезпечення наступності дошкільної та початкової ланок освіти.

  9. Орієнтовне перспективно-календарне тематичне планування.

  10. Організація розвивального середовища.

  11. Інтеграція різних видів діяльності.

  12. Використання освітніх технологій.

  13. Співпраця з родинами вихованців.

  14. Сучасні підходи до управління ЗДО.

  15. Розбудова внутрішньої системи якості освіти.

  16. Розширення можливостей професійної самореалізації.

  17. Підвищення ступеня відкритості висвітлення діяльності педагогічного колективу.

  18. Додаткове залучення бюджетного та позабюджетного джерел фінансування.

  19. Впровадження в освітній процес інноваційних та інтерактивно-комунікаційних технологій.

  20. Цілісний розвиток дитини як особистості.

  21. Перехід від педагогіки вимог до педагогіки партнерства.

Налаштування доступності
Налаштування контрасту
Розмір шрифту
Міжбуквенний інтервал
Міжстрочний інтервал
Зображення
Шрифт
Скинути налаштування