- Змістове наповнення роботи закладу дошкільної освіти на 2025-2026 навчальний рік
-
Зважаючи на аналіз освітньої та методичної роботи у 2024/2025 навчальному році, а також враховуючи здобутки й майбутні напрямки розвитку КЗ «ДНЗ № 26 ВМР», педагогічний колектив зосередить свої зусилля на вирішенні такої науково-методичної проблеми: удосконалення професійної компетентності педагогів ЗДО в контексті реалізації вимог Базового компонента дошкільної освіти (нова редакція) щодо формування ключових компетентностей дошкільника та забезпечення наступності дошкільної та початкової освіти. Це буде досягатися через системне підвищення кваліфікації педагогів щодо сучасних методик та технологій формування ключових компетентностей; створення інноваційного освітнього середовища, що стимулюватиме дослідницьку, ігрову та творчу діяльність дітей, а також сприятиме їхньому соціально-емоційному розвитку; активне впровадження інтегрованих підходів у освітній процес, що забезпечить цілісне формування компетентностей дошкільників; тісну співпрацю з родинами вихованців задля створення єдиного освітнього простору, що підтримує розвиток дитини вдома та в закладі; ефективну взаємодію із КЗ «Вінницька початкова школа № 5» для забезпечення плавної адаптації дітей до навчання в школі та реалізації принципу наступності; моніторинг рівня сформованості ключових компетентностей у дошкільників.
Педагогічний колектив визначає такі пріоритетні завдання на 2025 – 2026 навчальний рік:
- 1. Зміцнення та збереження духовного здоров’я дошкільників засобами народно-прикладного мистецтва.
- 2. Розкриття мистецького самовираження, творчого потенціалу та естетичних здібностей дошкільників у процесі самостійної художньої діяльності.
- 3. Збагачення емоційно-ціннісного досвіду дітей засобами літературного образотворення.
- 4. Продовження розбудови Внутрішньої системи забезпечення якості освіти.
-
Цільові орієнтири ЗДО:
-
Зміцнення та збереження духовного здоров’я дошкільників засобами народно-прикладного мистецтва.
-
Створення освітнього середовища, спрямованого на формування у дітей навичок здорового способу життя та збереження здоров’я.
-
Реалізація особистісного потенціалу кожного вихованця за принципом «кожна дитина має право на успіх» через індивідуальний підхід та створення необхідних умов для навчання та виховання.
-
Виховання національної свідомості через почуття приналежності до свого народу, поваги до його історії, культури та традицій.
-
Шляхи реалізації завдань:
-
Реалізація проєкту з благоустрою та організації комфортного, естетичного середовища закладу дошкільної освіти.
-
Створення іміджу сучасного дошкільного закладу.
-
Пошук та впровадження нових форм і методів роботи, спрямованих на збереження здоров’я дітей.
-
Створення безпечного освітнього простору, забезпечення особистої безпеки усіх учасників освітнього процесу в умовах воєнного стану.
-
Впровадження в освітній процес різноманітних форм і методів національно-патріотичного виховання, спрямованих на формування у дітей почуття любові до Батьківщини, поваги до її історії та культури.
-
Забезпечення належних умов для розвитку, навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами.
-
Наступність між дошкільною та початковою ланками освіти.
-
Спонукання та підтримка творчих ініціатив педагогів в пошуку нових форм і методів професійної діяльності для надання якісних освітніх послуг.
-
Модернізація матеріально-технічної бази ЗДО, сприяння у створенні сучасного освітнього простору із застосуванням інформаційно-комунікативних технологій.
-
Розбудова внутрішньої системи якості дошкільної освіти. Удосконалення механізмів моніторингу якості освітнього процесу.
-
Забезпечення тісної взаємодії з родинами вихованців, через урізноманітнення форм спільної діяльності.