Педагогічні читання
«Професійно-педагогічний континуум для фахового розвитку педагогів ЗДО та підвищення якості дошкільної освіти»
Слухачі: педагогічний колектив ДНЗ
№ п/п |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Відповідальні |
Відмітка |
1. |
1.1. Актуальність даної теми в умовах сьогодення (дебати). 1.2. Плекаємо професійну компетентність педагога закладу дошкільної освіти (метод снігової кулі).
|
Жовтень 2023 |
Дремлюга І.М.
Козинець О.Ю. |
|
2. |
2.1. Методичний розвиток педагога як засіб підвищення якості освіти (доповідь). 2.2. Тайм-менеджмент педагога у закладі освіти (експрес-довідка).
|
Листопад 2023 |
Коломієць О.В.
Петровська В.О. |
|
3. |
3.1. Цифрові інструменти сучасного педагога в закладі дошкільної освіти (педагогічні роздуми). 3.2. «Професійне зростання педагога як ознака інноваційності закладу освіти» (майстер-клас). |
Грудень 2023 |
Зоря К.М.
Савчук В.М. |
|
4. |
4.1. Заняття softskills «Методи тайм менеджменту» (інтерактивна лекція-бесіда). 4.2. Workshopу дитячому садку, або творимо дива разом (презентація).
|
Січень 2024 |
Сень Н.І.
Невідома С.І. |
|
5. |
5.1. BarCamp - зроби конференцію сам (метод акваріуму). 5.2.Стрес-менеджмент у професійній діяльності педагога (кубування).
|
Лютий 2024 |
Авксентюк В.А.
Антофій Ю.А. |
|
6. |
6.1. Удосконалення ІК-компетентності педагогів: практичні поради й інструменти діагностики (інформація). 6.2. Щоб не горіли запобіжники, або Як утримувати енергетичний баланс (педагогічний аукціон).
|
Березень 2024 |
Ми ненко А.С.
Снігур І.М. |
|
7. |
7.1.Дитячий садок у «хмарі»: поліпшуємо професійну діяльність (хмарні інструменти). 7.2.Магічні коди, або ласкаво просимо на QR-квест (коучинг).
|
Квітень 2024 |
Заєць В.С.
Іванчук В.В. |
|
8. |
Підведення підсумків. Збір матеріалів. |
Травень 2024 |
Вихователі-методисти Романюк Н.А. Куліш Н.В. |
|