«Здоров’язберігаючий аспект навчання та виховання дітей через спостереження, рухливі та дидактичні ігри на свіжому повітрі»
Керівники семінару: Романюк Н.А., Куліш Н.В.
Тривалість роботи: 3 години
Категорія кадрів: вихователі, музичні керівники, вчителі-логопеди
№ п/п |
Змістроботи |
Форма проведення |
Термін виконання |
Відповідальні |
Відмітка про виконання |
Теоретична частина |
|||||
1. |
Організація і методика проведення прогулянки.
|
Проблемний стіл |
Жовтень 2023 |
Вихователь – методист Романюк Н.А. |
|
2. |
Навчальні можливості та роль цільових прогулянок у контексті програми навчання та виховання дітей від 2 до 7 років «Дитина».
|
Методичні рекомендації |
Вихователь-методист Куліш Н.В. |
|
|
3. |
Види прогулянок у ЗДО та вимоги до їх проведення. |
Презентація |
Вихователь Заєць В.С. |
|
|
4. |
Чек-лист «Вимоги до проведенняпоходів за межі дошкільного закладу». |
Банк ідей
|
Вихователь Гулько Л.Л.
|
|
|
5. |
Концепція спостереження під час прогулянки з молодшими дошкільниками. |
Педагогічна майстерня |
Вихователь Ванжула І.Л. |
|
|
Практична частина |
|||||
6. |
Розробка спостережень за схемою: - за осінніми квітами; - за зимуючими птахами; - за бруньками; - за метеликами.
|
Робота у групах |
Вихователь-методист Куліш Н.В.
|
|
|
7. |
«Педагогічна веселка» (Презентація картотеки спостережень у різних вікових групах). |
Обмін досвідом |
Педагоги ЗДО |
|
|
8. |
- Прогулянка-пошуканка. - Розважальна прогулянка. - Прогулянка-мандрівка екологічною стежиною. - Прогулянка у формі квесту. |
Практичний показ |
Іванчук В.В.
Козленко О.О.
Гончар Н.М.
Петіхашна Т.П.
|
|
«Рання етнізація та соціалізація дитини-дошкільника через ознайомлення з народними промислами та декоративно-прикладним мистецтвом України»
Керівники семінару: Романюк Н.А., Куліш Н.В.
Тривалість роботи: 5 годин
Категорія кадрів: вихователі, музичні керівники, вчителі-логопеди
№ п/п |
Змістроботи |
Форма проведення |
Термін виконання |
Відповідальні |
Відмітка про виконання |
Теоретична частина |
|||||
1. |
Особливості ознайомлення дошкільників з декоративно– прикладним мистецтвом України
|
Історичний екскурс |
Січень 2024 |
Вихователь – методист Романюк Н.А. |
|
2. |
Види декоративно – прикладного мистецтва України |
Презентація- коментар |
Вихователь-методист Куліш Н.В. |
|
|
3. |
Вивчаємо своє: чотири традиційні українські розписи |
Брейн-стормінг |
Вихователь Петіхашна Т.П. |
|
|
4. |
Народні художні промисли в Україні - невід'ємна складова української культури та соціалізації майбутнього покоління |
Міні-доповідь |
Вихователь Іванчук В.В. |
|
|
5. |
Музей писанкового розпису |
Віртуальна екскурсія до музею |
Вихователь Дремлюга І.М. |
|
|
6. |
Хай лине пісня українська |
Співочий челендж |
Музичний керівник Зоря К.М. |
|
|
Практична частина |
|||||
6. |
Малювання мазків та елементів Петриківського розпису |
Майстер-клас |
Вихователь Архипчук Л.Ф. |
|
|
7. |
Оформлення виробів, виготовлених у різних регіонах України |
Панорама досвіду |
Вихователь Гончар Н.М. |
|
|
8. |
Розвиток народної педагогіки та формування завдань виховання через залучення до джерел народного мистецтва |
Патріотич-ний батл |
|
Близнюк Ю.А. Гладько Л.О. |
|
«Створення умов для формування особистісної компетентності дошкільників з питань безпечної поведінки у довкіллі з урахуванням умов воєнного (післявоєнного) стану»
Керівники семінару: Романюк Н.А., Куліш Н.В.
Тривалість роботи: 3 години
Категорія кадрів: вихователі, музичні керівники, вчителі-логопеди
№ п/п |
Зміст роботи |
Форма проведення |
Термін виконання |
Відповідальні |
Відмітка про виконання |
Теоретична частина |
|||||
1. |
Формування навичок та вмінь з безпеки життєдіяльності відповідно до Базового компонента дошкільної освіти
|
Експрес-повідомлення |
Березень 2024 |
Вихователь – методист Романюк Н.А. |
|
2. |
Навчання дітей безпечної поведінки в навколишньому середовищі
|
Інформатив-на довідка |
Вихователь-методист Куліш Н.В. |
|
|
3. |
Сучасні підходи до організації роботи з формування навичок безпечної поведінки у дошкільників
|
Презентація- коментар |
Вихователь Козленко О.О. |
|
|
4. |
Правове виховання дошкільників – обов’язкова умова формування життєвої компетентності особистості |
Ярмарок нових ідей та аукціон посібників |
Вихователь Племянік С.М. |
|
|
5. |
Створення умов для формування Компетентності Спілкування державною мовою |
Методичний консиліум |
Вихователь Козинець О.Ю. |
|
|
Практична частина |
|||||
6. |
Емоційна підтримка учасників освітнього процесу в умовах воєнного і післявоєнного стану
|
Розробка анкет |
Вихователь Стьобало Р.А. |
|
|
7. |
10 правил – пам’яток для батьків |
Створення пам’яток |
Вихователь Колібабчук І.О. |
|
|
8. |
Я малюю радість, або Як зміцнити емоційне здоров’я дітей |
Тренінг |
|
Вихователі Залєвська А.О. Цимбалюк Л.А.
|
|